16 de maig 2009

La vie en rose! (II)

La millor manera de començar el cap de setmana, llevar-se ben aviat i esmorzar un batut de maduixa i uns espaguetis de color rosa que va agafant forma de xal. Ben aviat espero poder-lo tenir acabat i m'ajudi a combatre els punyeters aires condicionats que s'entesten en congelar-me cada estiu!!



I per continuar amb la dinàmica rosa, li vull desitjar molta, molta sort a la Rossi que avui té un examen important i com la conec sé que estarà molt nerviosa!!! Ànims!!! Q

4 comentaris:

ramon ha dit...

Ei, Pink Panther!

Doncs jo no sé què és pitjor si els aires condicionats siberians o les calefaccions saharianes.

PS: Dilluns volem veure l'evolució de la panxeta! ;)

Lua ha dit...

Nena, et quedarà super mono! ja saps que el color aquest rosa-brut em xifla!!!

petonets!!!

Estic molt contenta que estiguis on-fire altra vegada!

Belen ha dit...

aaaaaaaaaaaahhhh! vull saber tots els detalls de la vostra escapada eh!

guapa!!

per cert, estic amb la lua, el color m'encanta.

Nutsue ha dit...

M'encanta l'estètica d'aquesta foto! Ara vull veure en persona la meravella en rosa!