14 de juny 2010

Botons de llimona

El ventura odia la fruita però en canvi li encanta la llimona, us podeu imaginar, doncs amb l'alegria que mossega els súper botons que li vaig posar a aquesta jaqueta. És el blueberry cardigan, un molt bon projecte, d'aquests ràpids, divertits, fàcils i útils així que us animo a fer-lo. He utilitzat un cotó de rowan que és força gruixut però fresquet i, com tots els productes d'aquesta marca, molt agradable. La MJ em va recomanar que mirés botons a la Perla Gris que hi ha a Rambla Catalunya on, a més d'una gran varietat, tenen uns preus insuperables (20 cèntims cada botó!).






5 comentaris:

Lua ha dit...

M'encantaaaaaaaaaaa! ja t'ho vaig dir! i els botons hi queden genials.
Em sembla que seria un bon projecte de fer per aprendre d'una punyetera vegada a fer un top-down...jeje!!
Em sembla que m'animaré!
un petonas!!!
Ah, i el ventureta, com sempre, preciós!

greta ha dit...

Quedan muy monos los botones, pero Ventura lo es más “ de mono” se entiende no? jejeje

Nutsue ha dit...

Noia, que gran que està en ventura! jo encara el feia un "nen de cotxet" i ja camina!

ramon ha dit...

De Ventureta, res. Senyor Ventura! Que gran que està! A veure si ens el portes, punyetera.

la Maria ha dit...

Va començar l'estiu, s'ha acabat l'estiu, el sindientes ha deixat de ser-ho (ja t'he dents!!), ha fet un any i d'aquí a poc parlarà català, castellà, anglès i alemany (ara només parla xino).
vols dir que no és el moment d'actualitzar el blog? potser alguna foto de la samarreta que li vas fer al ventura pel cumple? el teu mega xal?
Muakis