22 de jul. 2008

Primeres passes en el món del punt!

Aquest bolero és la meva primera obra amb certa ambició en el món de la mitja. La Belén amb paciència inesgotable guia les meves passes en aquest univers ara com ara inabastable per mi. La primera lliçó que he après és que les mides sí que importen i que prendre't seriosament la mostra és condició indispensable si vols que tot quadri un cop acabat. A mi el bolero en qüestió em va enorme (a la foto he fet una mica de trampa), em cau tota l'estona. També, i com qui no vol la cosa, mostro un dels nous collarets que he fet i el meu new look (amb la ratlla al costat m'han dit que m'assemblo al Bardem a no country for old men, a tot li diuen amics...)


10 comentaris:

Belen ha dit...

Que maca estàs amb el cabell curt!
I el bolero.... ets una exagerada, no et va tan gran.

petonets

Queta ha dit...

pensava que un cop rentat quedaria una mica més petit i resulta que ha quedat com un espagueti, llarg i estret... haurem de pensar un sistema perquè s'aguanti al seu lloc... demà ens veiem i pensem en el proper projecte, eh?!!!

Lua ha dit...

Hola Queta, molt mono el que t'has fet de punt!!! ufff... és una tasca pendent i no sé pas si me'n sortiré mai... em sembla que hi sóc negada... com a molt m'he fet una bufanda i encara gràcies!!! i el collaret molt xulu!!!
Ah, i sí, sí, ja faré fotos del purlsoho... la meva germana hi va anar fa un parell d'anys i es veu que és una botigueta moooolt petitona, però tot és moníssim...
petonets!!!!

Queta ha dit...

Lua, tinc una bona mestra, la Belén, que és un sol. Si t'agrada el punt has de venir un dia a una trobada de Barcelona Knits. És molt divertit i força friqui!! El punt no té cap secret, de veritat, a mi m'han ensenyat a teixir d'una manera super ràpida, amb unes agulles més curtes que estan unides, i ho he agafat ràpid. Ara vull començar a fer patrons... a veure si me'n surto!

Lua ha dit...

Jejeje, ai, quines ganes... el problema és que no en tinc ni idea... he enviat un missatge al blog de barcelona knits, per veure si em podien explicar de què anava, si feien classes o què... però entenc que deu ser un grup de gent que es reuneix. Potser abans hauria de buscar un lloc que me n'ensenyin, no??? aaaaaaai, que m'emociono!!!! quines ganes!!!

namaga ha dit...

estàs molt guapa tot i que m'ha fet riure molt el comentari que t'han fet del Bardem :P

sublime ha dit...

Q from Cheese! M'encanta el bolero!!!! Estic al·lucinada amb tot el que ja saps fer! El vestit també m'ha flipat!
M'estic animant per apuntar-me a fer cosetes amb volsaltres. Estic motivada, shata! Després d'estiu fem quedada "pofesional" i m'exmpliques bé com va això del Barcelona Knits. A més, ara que sóm veïnes, podrem quedar per fer manualitats juntes, tipu Teresinas. Keep in touch!!!
Ari

Queta ha dit...

Ari venga sí apuntat a bk!! serà guai!! al setembre veniu tu i la Lua i segur que per l'hivern ja tindrem tot l'armari ple de jerseis!! Belén, se t'està girant feina amb el curs Vilaplana!!!

Oscar. ha dit...

anem a pams...
...els boleros m´agraden, pero depen molt de la companya de ball.
...aquesta primera lliço que dius has apres, ja la debies saber de fa uns anys, xd...jejej
...i aixo que diuen, que tens una retirada al Bardem, perdo, pero jo no m´hi assemblo gens, i aixo que ma mare deie que tu i jo erem pastats, jajaja
Be, Queta, suposo que et costara una mica endevinar qui soc, pero si no ho saps, ja t´ho fare saber.

Queta ha dit...

Perdona, Oscar però ho he endevinat de seguida!