10 de nov. 2007

Tuning d'una caçadora



L'any passat per Nadal em van regalar aquesta jaqueta texana i com la trobava una mica sosa vaig decidir tunejar-la una mica. En aquell moment encara no havia descobert el paper termo adhesiu així que ho vaig fer amb punt de creu. Cosir sobre texà podríem dir que no és la cosa més agraïda del món, sobretot quan hi ha costures! Tot i els inconvenients, va quedar xula i ara començo a tenir ganes de donar-li un altre aire a veure si trobo temps per dedicar-li...

5 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

iHola Queta,
primer de tot benvinguda al món dels blogs. Si estàs enganxada a les labors, ja veuràs a partir d'ara amb els blogs... jajaja.
quina traça que tens a tunejar roba, m'encanta la faldilla, i els collarets alucinants!!
Ja t'aniré visitant per veure que expliques.
Petonets,
anna

Anònim ha dit...

Si la veritat espectaculars!!

àngels patch ha dit...

hola queta:
jo també soc novata tant amb blog com en patchwork, i m'he enganxat a les dues coses, molt bé el tunejat de la roba i la manta expectacularrrrrr.
Fins aviat.
petons
ángels

Striper ha dit...

Pues et va quedar ben maca,

Anònim ha dit...

Perquè us poseu aquests noms tan raros?? No sé si no conec a ningú o és que no relaciono els noms amb les persones. Jo sóc la maria, la germana de la queta.
A mi em va regalar un vestit pel meu cumple preciós: era tot verd i li va plantar un floripòndio de patchwins preciós que va transformar el vestit de cap a peus.